Onze organisatie (Naast Kordaat Ondernemen B.V. is deze regeling ook van toepassing voor de werkmaatschappijen opererend onder Kordaat Ondernemen b.v.) hecht een grote waarde aan tevreden relaties en we werken daarom ook steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Echter, we werken met mensen en waar gewerkt wordt, kunnen helaas ook fouten worden gemaakt of misverstanden ontstaan. Om onze fouten in kaart te krijgen, ervan te kunnen leren en zodoende zoveel mogelijk te kunnen beperken, nodigen wij u van uit om ons hierover zo spoedig als mogelijk te informeren.
Mocht u dus van mening zijn dan onze dienstverlening aan u niet naar uw tevredenheid is verlopen, op wat voor manier dan ook, verzoeken wij u nadrukkelijk om ons dit te laten weten. Uw opmerkingen zullen wij zeer serieus nemen en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.
Mede gezien de persoonlijk benadering en korte lijnen waar wij als organisatie naar streven, kunnen wij ons voorstellen dat u uw klacht of een ontstaan misverstand rechtstreeks met de betrokkene wilt bespreken. De telefoon is hiervoor natuurlijk een goed middel, waarbij er wellicht direct al een bevredigende oplossing kan worden geboden. Mocht dit niet het geval zijn, kan er direct een afspraak worden gemaakt. Ook de e-mail is trouwens een goed en snel alternatief. In de meeste gevallen zult u wel op de hoogt zijn van het persoonlijke e-mailadres van uw behandelaar, anders kunt u dit altijd telefonisch navragen bij ons secretariaat of naar ons e-mailadres sturen: vertrouwelijk@kordaatondernemen.nl.
Mocht u aanmerkingen hebben op het handelen van een medewerker of op de dienstverlening van ons kantoor, dan kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van ons kantoor, mevrouw I. De Koning, via vertrouwelijk@kordaatondernemen.nl of 0528-208802. Wij gaan ervan uit dat de meldingen te goeder trouw zijn en uiting geven aan oprecht, gegronde zorg. Alle meldingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld. Wij zullen uw klacht of melding vertrouwelijk behandelen.
Vindt u dat uw klacht met een gesprek niet is verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht ook formeel schriftelijk indienen. Dit kan via het klachtenformulier.
Overigens kunt u er ook voor kiezen om uw formele klacht telefonisch door te geven aan een van onze medewerkers. Vermeld daarbij dan nadrukkelijk dat u de klacht wilt laten behandelen via de officiële klachtenprocedure. De medewerker zal dan het klachtenformulier tijdens het telefoongesprek invullen; waarna u hiervan twee kopieën ontvangt. We verzoeken u hiervan dan één exemplaar ondertekend te retourneren.
De gang van zaken is daarna als volgt: uw klacht wordt zo spoedig als mogelijk behandeld en er zal met u en eventueel betrokkene(n) worden overlegd om tot een bevredigende oplossing te komen.
Lukt het ons niet om binnen 5 werkdagen inhoudelijk te reageren, dan zullen wij in ieder geval direct hierna de ontvangst van uw klacht bevestigen.
In de meeste gevallen zullen wij ook contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kunt u om nadere toelichting of verder informatie worden gevraagd.
Onze doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden omtrent de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.
Voor meer informatie over de procedure zie Klachtenregelement.
Mede in verband met beroepsreglementering zullen aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.
In bepaalde situaties kan het echter noodzakelijke zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk, vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.
Tot slot: indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. Immers, u geeft ons hiermee een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.
Wij vertrouwen erop u hiermee goed te hebben geïnformeerd en hopen op een prettige en goede voortzetting van onze samenwerking.
Kordaat Ondernemen
Edwin Snijders en Gert-Jan Mannak
Gratis en vrijblijvend aanmelden
© 2024 Kordaat Ondernemen. Alle rechten voorbehouden.
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
_gat | 1 minute | This cookie is installed by Google Universal Analytics to restrain request rate and thus limit the collection of data on high traffic sites. |
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 16 years 3 months 6 days 3 hours 16 minutes | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |